منتديات الزهور

منتديات الزهور

أرى ودكم كالورد ليس بدائــــــم ..... ولا خير فيمن لا يدوم له عهــد ..... وحبي لكم كالآس حسنا ونضرة ..... له زهرة تبقى إذا فني الـورد فمرحبا بعبق الرياحين فى منتدى الزهور اهلا بك يا زائر في منتديات الزهور


    Hair implantation Dubai,Emirates

    شاطر

    dinafouad293
    زهرة جديدة
    زهرة جديدة

    عدد المساهمات : 5
    زهرات : 15
    تاريخ التسجيل : 23/10/2013

    Hair implantation Dubai,Emirates

    مُساهمة من طرف dinafouad293 في الثلاثاء 12 نوفمبر 2013 - 18:13

    Hair implantation Dubai,Emirates
    The balding diseases that affect men frequently, which is a loss of graded hair-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], and some studies suggest that the causative agent of baldness is excretion excess of male hormone "testosterone" or as accurate sensitivity hair-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] roots excessive DDT DHT within the organization secretions testosterone, and this typeof hair loss always be genetically inherited hypersensitivity against the DHT from fathers to sons.
    And increase the likelihood of hair loss or baldness in people whenever increasing in age, and vary the proportion of hair loss from person to person depending on genes motivating him, and there is another type of hair-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] loss usually occurs in patients with cancer because of exposure to radiation during treatment and this type is quite different from the first type.

    While commenting men hopes on treatments that reduce hair loss and hide bald region lock of hair-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], there are now effective drugs in hair growth available several years ago, but these drugs is not guaranteed to return hair to its previous state in full.
    From now ,[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] reach to dubai and we can do [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] operation more safe in Dubai.
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in imperial healthcare institute from 26/12 -  29/12.


    Tags:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 16 أغسطس 2018 - 22:25